Noosa

19 september 2015 - Noosa Heads, Australië

Ik ben hier nu 3 dagen. Dus wel tijd om iets van me te laten horen :-)
De reis op zich viel mee, alleen het afscheid was best wel zwaar. Toen ik in m'n eentje op Brussel stond dacht ik echt: waar ben ik mee bezig. Ik wil naar huis!
Maar toch maar in het vliegtuig gestapt. Heb niet echt geslapen dus kwam behoorlijk kapot aan in Brisbane. Toen kon ik m'n tas niet vinden, die was dus met een ander vliegtuig meegekomen. Nadat ze hem gevonden hadden moest ik ook nog in de rij gaan staan om besnuffeld te worden door drugshonden. Was net op tijd bij de bus.
Zit nu dus 3 dagen in het hostel in Noosa. Er zit hier een hele groep mensen die dat boerderijwerk gaan doen, een paar Duitsers en Engelsen en nog 3 Nederlandse meiden. Dus dat is wel gezellig. Heb verder nog niet zoveel gedaan, naar het strand geweest, gezwommen en naar een Nationaal park hier in de buurt geweest. Ongeveer 4 uur gelopen om 1 koala te zien :-) Maar was wel mooi. Verder hebben we een meeting van Visitoz (boerderijwerk) gehad, om wat administratie in te vullen en ons profiel door te nemen. Zo ongeveer iedereen die die cursus doet heeft ervaring met werken op een boerderij dus daar was ik wel een beetje zenuwachtig over maar volgens die man is het wel een voordeel dat ik "iets ouder" ben. Dat zal ik dan maar positief opvatten. Maar we moeten er wel op rekenen dat de eerste paar weken zwaar gaan worden, die boeren gaan je wel een beetje uitproberen en ze zijn nogal direct en vloeken veel. Gewoon volhouden dus ;-)
Ik word maandag opgehaald en dan naar de boerderij gebracht. Het schijnt echt ergens in de bush te liggen dus weet niet of ik internet heb maar hou jullie op de hoogte!

1. Jantine:
    19 september 2015
    Leuk dat je ons op de hoogte houdt!
    En dat we nu ook kunnen zien waar je zit!
    Veel plezier en succes volgende week!

Liefs van ons!

En een dikke kus van Lau en Liek!!
  2. Antonnet:
    19 september 2015
    Wauw... Ziet er mooi uit:-)
    Zet hem op volgende week, je kan het!

Liefs,
    Anton
  3. Edwin Roest:
    21 september 2015
    Hey Mate,

Ook je 'oude' collega's van de Klok volgen je. Heel veel succes en heel veel plezier Down Under.

Groetjes,

Edwin
  4. Els:
    21 september 2015
    ha meis,

leuk om iets van je te horen .en te zien dat het goed met je gaat. blijf het zeker volgen.

veel liefs en een dikke knuf
    Els
  5. Ed:
    Hoi Maaik

Leuk dat je begint te wennen, na een wat emotionele start.
    Ik hoop voor je dat je snel je aanpast en dat je een toffe tijd
    tegemoet gaat
    Groetjes Ed
  6. Hannie:
    22 september 2015
    Hoi Maakte het gaat je zeker lukken om te wennen aan het werk op de boerderijen. Je moet gewoon jezelf blijven dan gaat het vast goed.Ik ga je zeker volgen op deze leuke manier. Groetjes Hannie
  7. Tante Bep:
    Hoi Maaike
    Leuk om je verhalen te volgen, vooral veel succes op de boerderij, leuk voor je die reactie`s, het zal wel vrijdag zijn als je dit leest, Groeten van ons Tante Bep